۲۶ شهریور ۱۳۸۹، ۲۲:۰۴

درحاشیه دیدار استقلال - سایپا/

مربیان استقلال دوشغله شدند/ برخورد حجازی و فردوسی پور

مربیان استقلال دوشغله شدند/ برخورد حجازی و فردوسی پور

ترافیک مربیان استقلال بر روی نیمکت، برخورد فردوسی پور با یک پیشکسوت استقلالی، جریمه برای مصاحبه با رسانه‌ها و ... از مهمترین حاشیه‌های دیدار استقلال تهران و سایپای البرز بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های استقلال و سایپا در حالی برگزار شد که برای تماشای این مسابقه بیش از 25 هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی آمده بودند. این بازی جذاب و تماشایی البته حواشی زیادی هم داشت که در زیر بدان اشاره می شود:

* ناصر حجازی یکی از تماشاگران ویژه دیدار استقلال - سایپا بود. رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال پیش از ورود به ورزشگاه با عادل فردوسی پور روبه‌رو شد و گفتگویی دوستانه با مجری برنامه 90 داشت که این روزها مورد غضب امیر قلعه نویی قرار گرفته است.

* پیش از آغاز مسابقه از جانبازان آسایشگاه ثارالله تقدیر شد. بازیکنان دو تیم سایپا و استقلال به یادگاران هشت سال دفاع مقدس چفیه و دسته گل اهدا کردند.

* در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی علاوه بر ناصر حجازی، علی فتح الله زاده، آرش کوشا، عزیزالله محمدی و تعدادی از بازیکنان دو تیم که جایی در فهرست تیم نداشتند، حاضر بودند.

* بازیکنان استقلال با تاکید مدیریت باشگاه در پایان دیدار امروز حق گفتگو با رسانه‌ها را نداشتند. آنها در صورت نقض این دستور هر کدام به مبلغ 40 میلیون ریال جریمه می شدند.

* تعداد زیاد مربیان تیم فوتبال استقلال باعث شده تا روی نیمکت این تیم تدارکاتچی حضور نداشته باشد. در این شرایط هر کدام از مربیان تیم استقلال به نوبت نقش تدارکاتچی را ایفا کرده و به بازیکنان سرویس می دادند!

* تماشاگران، بازیکنان، مربیان و مسئولان دو باشگاه استقلال و سایپا، سازمان لیگ فدراسیون و... نیز همگام با سایر مردم کشور اهانت به قرآن مجید را محکوم کردند.

* از سوی روابط عمومی ورزشگاه آزادی به هر کدام از خبرنگاران حاضر در ورزشگاه یک جلد کلام الله مجید اهدا شد.

* در دقیقه 82 بازی عباس محمدرضایی با یکی از مدافعان تیم استقلال برخوردی شدید پیدا کرد که باعث خروج وی از زمین مسابقه شد.

دیدار استقلال تهران - سایپای البرز با برتری 3 بر2 آبی پوشان تهرانی به اتمام رسید.

کد خبر 1153009

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha